کلینیک (Clinique)، یکی از پیشروان در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی در آمریکا، با بیش از نیم قرن تجربه، ارائه دهنده محصولات با کیفیت و فرمولاسیون پیچیده برای مراقبت از پوست می‌باشد. این برند محبوب به وسیعی از رنگ‌ها و بافت‌ها، به خصوص در زمینه زیرسازهای پوستی، پاسخگویی می‌کند.

در دهه ۶۰، کارول فیلیپس سردبیر مجله Vogue آمریکا، با مصاحبه با نورمن اورنتریش، متخصص پوست و زیبایی، به اهمیت مراقبت از پوست پرداخت. Evelyn Lauder، عضو خانواده Estée Lauder، که یکی از شرکت‌های بزرگ لوازم آرایشی بهداشتی در آمریکا بود، از این مصاحبه الهام گرفت و این دو را به استخدام در کارخانه خود درآورد.

در آوریل ۱۹۶۸، تحت برند Clinique، اولین محصول مراقبت از پوست سه کاره (تمیز کننده روزانه، لایه بردار و مرطوب کننده) به بازار عرضه شد. این برند به سرعت جا افتاد و یک سال بعد، اولین فروشگاه خود را در انگلیس افتتاح کرد.

در ۱۹۷۶، Clinique اقدام به شناخت انواع مختلف پوست‌های مردانه و نیازهای آنان در حوزه مراقبت از پوست کرد و خط تولید محصولات مراقبت پوستی مخصوص آقایان را راه‌اندازی کرد.

دفتر مرکزی Clinique در شهر نیویورک واقع شده و محصولات آن نخستین محصولاتی هستند که توسط متخصصان پوستی ساخته می‌شوند، آلرژی تست می‌شوند و مجموعه ای کامل از محصولات بدون عطر، مرطوب‌کننده‌ها، سرم‌ها و کرم‌های ضدآفتاب برجسته را به بازار عرضه می‌کنند. Clinique با پیشروی در فناوری و فرمولاسیون متنوع، به افراد با هر نوع پوست و تمامی رنگ‌ها، گزینه‌های متناسب با نیازهای زیبایی خود را ارائه می‌دهد.

نمایش دادن همه 5 نتیجه