سرم ها و درمان ها, مراقبت از پوست, وبلاگ

اوردینری | نیاسینامید چیست و چه فوایدی برای پوست دارد؟ 2024

سرم نیاسینامید اوردینری

نیاسینامید (مثل سرم نیاسینامید اوردینری )یک ماده ضروری برای مراقبت از پوست است که در بدن نیز به طور طبیعی تولید می‌شود، و در شرایط خاصی اهمیت بسیاری دارد. این ماده به طور کلی باعث تقویت و روشن‌تر شدن پوست می‌شود، بنابراین در حوزه مراقبت از پوست به عنوان یک ماده حیاتی در نظر گرفته می‌شود و در بسیاری از محصولات پوستی استفاده می‌شود. در این مطلب، به طور جامع با نیاسینامید، فواید و نحوه عملکرد آن آشنا خواهیم شد.

 

نیاسینامید چیست ؟

سرم نیاسینامید اوردینری

سرم نیاسینامید اوردینری

 

نیاسینامید چه فوایدی برای پوست دارد؟

نیاسینامید، یکی از ماده‌های رایج در محصولات مراقبت از پوست، دارای فواید بسیاری برای پوست است که در زیر به مهم‌ترین آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

  1. افزایش هیدراتاسیون: نیاسینامید با تقویت سد محافظتی پوست، باعث حفظ رطوبت در سطح پوست می‌شود و از آلودگی‌ها یا محرک‌های پوستی جلوگیری می‌کند. این باعث می‌شود پوست مرطوب‌تر باشد و حساسیت کمتری نسبت به عوامل خارجی نشان دهد.
  2. التیام قرمزی پوست: نیاسینامید به کاهش التهابات پوستی کمک می‌کند و می‌تواند به کاهش قرمزی‌های ناشی از آکنه، جوش و اگزما کمک کند. همچنین، می‌تواند التیام بخشی در برابر تحریکات پوستی از جمله لایه بردارهای قوی باشد.
  3. کاهش منافذ باز پوست: نیاسینامید با صاف و شفاف نگه داشتن پوست، می‌تواند اندازه منافذ پوستی را تا حد زیادی کاهش دهد و به تنظیم میزان چربی پوست کمک کند تا از ایجاد جوش و مسدود شدن منافذ پوست جلوگیری شود.
  4. محافظت از پوست در برابر سرطان پوست: نیاسینامید به پوست در برابر آسیب‌های ناشی از آفتاب و سرطان پوست محافظت می‌کند.
  5. کاهش لکه‌های تیره: استفاده از فرمول‌های محتوی نیاسینامید می‌تواند به کاهش لکه‌های تیره پوست کمک کند و باعث روشن شدن بافت پوست شود.
  6. کاهش چین و چروک و خطوط ریز: نیاسینامید خواص آنتی اکسیدانی دارد و از پوست در برابر آسیب‌های ناشی از عواملی مانند افزایش سن و آفتاب محافظت می‌کند، که می‌تواند خطوط و چروک‌های ظریف و همچنین شلی پوست را برطرف کند.
  7. کمک به تولید کراتین: نیاسینامید به تولید کراتین کمک کرده و باعث استحکام پوست می‌شود.
  8. محافظت از پوست در برابر نور مضر خورشید: نیاسینامید علاوه بر بازسازی سلول‌های سالم پوست، از آن در برابر آسیب‌های ناشی از اشعه ماورا بنفش محافظت می‌کند و در بسیاری از کرم‌های ضد آفتاب مورد استفاده قرار می‌گیرد.

معرفی سرم نیاسینامید اوردینری

 

سرم نیاسینامید اوردینری

سرم نیاسینامید اوردینری

 

نام محصولات اوردینری برای هیچکس ناآشنا نیست. اوردینری یکی از بهترین برندهای جهان در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست بوده که سرم نیاسینامید آن یکی از محبوب‌ترین محصولاتش به شمار می‌رود. این سرم ترکیبی از نیاسینامید و زینک بوده و برای کاهش قرمزی صورت، کوچک‌کردن منافذ پوستی و از بین بردن آثار جوش استفاده می‌شود. بنابراین این سرم، گزینه‌ای عالی برای افرادی با پوست چرب و مستعد جوش محسوب می‌شود. این سرم به عنوان یک محصول کمکی برای رفع جوش‌های خفیف و متوسط به کار می‌رود. اما توصیه می‌کنیم برای درمان جوش و آکنه‌های شدیدتر به یک متخصص پوست مراجعه کنید. مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول عبارت‌اند از:

– افزایش کارایی در کوچک کردن منافذ باز پوست
– قابلیت درمان آکنه یا جوش با اثربخشی بالا
– ارائه خدمات ضد لک و جلوگیری از تشکیل لکه‌های پوستی
– کنترل و تنظیم ترشحات چربی توسط غدد پوست

این سرم اوردینری با ترکیبات موثر و فاقد هرگونه عوارض جانبی، انتخاب مناسبی برای بهبود وضعیت پوست و مقابله با مشکلات آکنه‌ای است. این محصول رو میتونید از فروشگاه آرایشی و بهداشتی کِروی در این لینک با ارسال رایگان و ضمانت اصالت کالا تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *