آرایشی, وبلاگ

7 ترند آرایشی برای سال 2024

ترند آرایشی 2024- سایه رنگ آبی

7 ترند آرایشی برای سال 2024

در آستانه‌ی سال 2024، متخصصان آرایشی و آرایشگران مشهور، با تمرکز ویژه‌ای به پیش‌بینی ترندهای آرایشی سال می‌پردازند، آماده‌سازی برای اجرای هنرمندانه این ترندها را به کار می‌گیرند. در اینجا ما به شما ارائه می‌دهیم که چه مدل‌های میکاپ‌هایی می‌تواند امسال موج راه بیندازد، تا شما نیز بتوانید این ترندها را آزمایش کرده و به لوازم آرایشی مورد نیازتان اضافه کنید.

با معرفی این ترندها، ما به طرفداران زیبایی و آرایش امکان می‌دهیم که به روز با جدیدترین روندهای آرایشی باشند و از طراحی‌های جذاب و متنوع این صنعت لذت ببرند. این ترندها در دو جهت مینیمال و ماکسیمال پیش می‌روند و گاهی اوقات این دو خط با هم ترکیب می‌شوند تا جلوه‌ای متفاوت و جذاب از آرایش زنانه را به ارمغان بیاورند.

با توجه به پیش‌بینی‌های معتبر میکاپ آرتیست‌ها، یکی از بزرگ‌ترین ترندهای آرایشی امسال، بکارگیری آرایش‌های طبیعی و متعادل است که بر پایه پوستی تمیز و درخشان انجام می‌شود. از این رو، در ادامه به معرفی هفت ترند برجسته آرایشی برای سال 2024 می‌پردازیم.

به پیش‌بینی اکثر میکاپ آرتیست‌های جهان، بزگ‌ترین ترند آرایشی امسال، آرایش طبیعی و متعادل خواهد بود که بر پایه پوستی تمیز و شاداب اجرا می‌شود. «شلبی اسمیت» میکاپ آرتیست «دوا لیپا» و «کارداشیان‌ها» می‌گوید:

گونه‌های برافروخته، ابروهای پر، رنگ‌های شاین، بالم لب‌ها و برق لب‌ها امسال مد خواهند بود.

 

پوست سالم و شاداب ترند آرایشی 2024

1. پوست طبیعی درخشان:

امسال، تمرکز بر پوست طبیعی و درخشان بیشتر از همیشه است. این ترند آرایشی به سمتی میرود که پوست طبیعی و سالم را به نمایش بگذارد، با تأکید بر شفافیت، نرمی و سلامت. از میکاپ آرتیست‌های معروف دنیا تا مشتریان عادی، همه به دنبال ایجاد آرایشی که پوست را زنده و درخشان نشان دهد هستند. این ترند نشان دهنده این است که زیبایی طبیعی چهره، با رنگ‌های طبیعی و درخشان، در مدارج مختلف اجتماعی و حرفه‌ای، همچنان پرطرفداری خود را حفظ می‌کند.

ترند آرایشی 2024 - لب های نود.

2. لب‌های نود و مرطوب:

یکی از ترندهایی که در سال 2024 بسیار پررنگ است، استفاده از رنگ‌های نود و لب‌های مرطوب است. رنگ‌های طبیعی مثل هلو، رز، گوشتی و کالباسی همچنان جاهای خود را در دل آرایش دارند. اما توجه به مرطوب نگه داشتن لب‌ها و استفاده از رنگ‌های دلپذیر با شفافیت، از جمله ترندهای محبوب سال 2024 است. این آرایش به لب‌های شما جلوه‌ای نرم و شاداب می‌بخشد، همچنین با استفاده از بالم‌های مرطوب که پوست لب را نرم و آرام می‌کنند، لب‌هایتان را آماده می‌کند تا به طراوت و جوانی خاصی بپردازند.
ترند آرایشی 2024- رژ لب قرمز

3. رژلب قرمز و آلبالویی:

رنگ قرمز و آلبالویی در دنیای آرایش همواره جایگاه ویژه‌ای داشته‌اند و در سال 2024 نیز به عنوان ترندی محبوب ادامه می‌یابند. رژلب قرمز کلاسیک همچنان جذابیت خود را حفظ کرده و نمادی از زندگی و اعتماد به نفس است. این رنگ نه تنها قویترین اظهارنامه زندگی و شجاعت است، بلکه همواره با شیاطین و جادوگران زیبایی ارتباط داشته است. به همین دلیل استفاده از رژلب قرمز یک انتخاب جاودانه و مطلوب است.

همچنین، رژلب آلبالویی با جذابیت و رویایی بودن خاص خود، در دنیای آرایش پا به عرصه‌ای ممتاز می‌گذارد. این رنگ ظرافت و شیکی به آرایش می‌بخشد و در هر موقعیتی برجسته می‌شود. استفاده از رژلب آلبالویی باعث افزایش اعتماد به نفس و جلب توجه می‌شود، همچنین با تنوع در ترکیب با لبخند شما، جلوه‌ای خاص و منحصر به فرد را به ارمغان می‌آورد.

ترند آرایشی 2024- رژگونه شیگلم

4.رژگونه هلویی:

در سال 2024، رنگ هلویی به عنوان یکی از ترندهای برجسته آرایشی مطرح می‌شود. این رنگ، با ظاهر طبیعی و دلپذیر خود، جلوه‌ای شاداب و جوانانه به آرایش شما می‌بخشد. استفاده از رژگونه هلویی به لب‌ها، گونه‌ها و پیشانی، باعث ایجاد یک ظاهر طبیعی و روشن می‌شود که همراه با مرطوبیت و درخشندگی پوست، جلوه‌ای لطیف و جذاب به آرایش می‌بخشد. این ترند آرایشی مناسب برای هر فصل و هر مناسبت است و می‌تواند با تمامی آرایش‌های مینیمال یا ماکسیمال ترکیب شود، تا زیبایی طبیعی و دلپذیری را به آرایش شما ببخشد.

ترند آرایشی 2024- سایه رنگ آبی

5.استخری از رنگ آبی:

رنگ آبی، همراه با رنگ‌های هلویی و صورتی، به عنوان یکی از ترندهای برجسته آرایشی در سال 2024 شناخته می‌شود. این رنگ جذاب در طیف آرایشی به عنوان یک انتخاب پرطرفدار در آرایش چشم، سایه چشم و ریمل، به کار گرفته می‌شود. رنگ آبی، بخصوص برای افرادی با چشم‌های قهوه‌ای، یک گزینه بسیار مناسب است. با طیفی از روشن و ملایم، این رنگ جوانی و تازگی را به چشمان ما القا می‌کند و برای استفاده در فصل‌های گرم سال و مواقع روزانه بسیار مناسب است.

آمارها نشان می‌دهد که در حال حاضر، جستجوهای مرتبط با “سایه چشم آبی” با یک افزایش ۶۵ درصدی روبه‌رو شده است و جستجوی “ناخن‌های آبی” نیز با یک رشد شگفت‌انگیز ۲۶۰ درصدی را به خود اختصاص داده است. همچنین، جستجوی واژه “آکوا میکاپ” که به آرایش آبی یا استخری اشاره دارد، با یک افزایش ۱۰۰ درصدی آغاز شده است، که نشان‌دهنده محبوبیت بیشتر رنگ آبی در ترندهای آرایشی امسال است.

ترند آرایشی 2024-

6.خط چشم گرافیکی:

در سال 2024، استفاده از خط چشم گرافیکی با طرح‌های ماکسیمال به عنوان یکی از ترندهای آرایشی برجسته است. خط چشم با طرح‌های خلاقانه و هندسی، با رنگ‌هایی مانند سبز، آبی، نارنجی، و حتی خط چشم‌های گربه‌ای دوبل، به مد رسیده است. از اینجا به بعد، می‌توانید با تمرین و تجربه، خط چشم گرافیکی را به راحتی بکشید، بدون اینکه نیاز به مهارت حرفه‌ای باشد.

شما می‌توانید این ترند را با استفاده از خط چشم‌های مایع یا جامد، بر روی صورت خود امتحان کنید. اگر از خط چشم گرافیکی استفاده می‌کنید، بهتر است از رژلب‌های نود و رنگ‌های خنثی استفاده کنید تا تمرکز آرایش را بر روی خط چشم حفظ کنید و یک ظاهر مینیمال و زیبا ایجاد شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *